המצוד נמשך: הרמטכ"ל בתחקיר ראשוני על הפיגוע בבקעה

קובי פינקלר No Comments on המצוד נמשך: הרמטכ"ל בתחקיר ראשוני על הפיגוע בבקעה

הרמטכ"ל הגיע לחטיבת הבקעה והעמקים וקיים תחקיר ראשוני על הפיגוע שאירע אמש בו נהרג אזרח ארה"ב אילן גנלס הי"ד. כוחות צה"ל ממשיכים כל העת במצוד אחר המחבלים שהצליחו להימלט

צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע היום (ג') לחטיבת הבקעה והעמקים, שם קיים תחקיר ראשוני לאירועים המבצעיים האחרונים בגזרת פיקוד המרכז, איו״ש והבקעה.

מפקד חטיבת הבקעה והעמקים, אלוף-משנה מאיר בידרמן הציג בתחקיר את עיקרי הלקחים בעקבות הפיגוע בו נהרג אתמול (ב׳) אזרח ארה"ב אילן גנלס הי"ד.

כוחות צה״ל ממשיכים במצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגועים בחווארה ובבקעה, בהיערכות הכוחות בהגנה ובסיכול טרור. ארבעת גדודי התגבור שהוקצו לאוגדת איו"ש ממשיכים במשימתם בקו התפר, בפעילות הגנתית והתקפית.

הרמטכ"ל אמר כי "הפיגועים והאירועים האחרונים גבו מאתנו מחיר כבד, ואנו מתחקרים ולומדים אותם. נסכל טרור מכל סוג, ונמשיך לפעול בכלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים על מנת ללכוד את המחבלים".

הרמטכ"ל גינה את האלימות כנגד חיילי צה"ל ומשרתי כוחות הביטחון והוסיף: "צה״ל הוא האחראי על הביטחון ביהודה ושומרון. גם אירועי הפורענות החמורים בחווארה לאחר הפיגוע הקשה, יתוחקרו לעומקם".



0 תגובות